jag har börjat min fina makeover

HEJ mina bästisar!
idag är jag gladare än jag har varit på flera veckor. det kanske beror på att jag ska träffa klara och hilda i helgen, och jag har inte träffat dom på flera månader!!!!!
jag måste bara berätta världens jobbigaste grej som hände mig idag..
jag ville gå och kolla på min lilla syrras träning eftersom hon skulle börja på basket. jag tog mig till hallen efter jag hade tagit spruta.
jag gick in i den kalla hallen. där stog två tjejer. en med lite vågigt brunt hår och en med blont rakt hår. jag fick genast kännslan av att dom såg ut exakt som mina gamla baskettränare hade gjort när jag hade börjat på basket för 6 år sedan i början av oktober. jag tänkte inte så mycket på det utan satte mig på en bänk som stog vid väggen. träningen började klockan 5 exakt som den hade gjort när jag började. linnea hade de shortsen jag hade haft första träningen. hon var där med sin bästis, precis som jag hade varit. de körde samma övningar vi körde första träningen. jag vart så jävla chockad över alla likheter!  fast den ända skillnaden var ...tralalala....
imorron kanske jag måste följa med min kära familj till helvetet på jorden. stavsnäs. till vårat underbara landställe som jag har varit på en gång i mitt jävla fucking liv.
kul kul kul
nu ska jag kolla på idol
puuuss alla mina underbara korvar <3

Kommentarer
Postat av: Martina

Allvarligt talat är den här klassen så otekninsk att det bara är ett fåtal som vet hur man ändrar kategori!? jag börjar bli ganska trött på att Anna Skriver alla inläggen..

2008-10-03 @ 20:41:50
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: simon

Men det här var anna!!!!

Och anna.... du kan ju hälsa på mig:D

2008-10-03 @ 22:01:46
Postat av: Martina

Var det? jag var 100 % säker påatt det var tove! xD



kom igen alla Kom ihåg katigorirerna Annars börjar allas vårna martina blanda ihop typ Markus och Elin! xD

2008-10-03 @ 22:19:59
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: anna

ja,simon ! om jag blir tvingad att åka med, ringer jag dejh!

2008-10-04 @ 10:06:30
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0