Idol kommer bli min död

Heeej 8ma!
Nu är det lördag, fett najs. Fast jag saknar er.
Jaoo, igår höll jag på att dö på grund av idol. Jag fick seriöst en hjärtattack och hade hjärtklappning 20 minuter efteråt och ni som inte tror mig kan fråga min mamma som tyckte jag tog idol för seriöst och det gör jag. Men när Jenny och Johan satt sist kvar så stod jag seriöst  inte ut och jag blev så fucking jävla nervös, haha. Sen 20 minuter senare kunde man känna mitt hjärta bulta ashårt.
Idol kommer bli min död en vacker dag!
Men startfältet i idol är helt otroligt bra, förutom den där Yasmina som sjunger sämre än vad alla vi gör. Men Lars är seriöst min gud, han är helt jävla underbar. Och Johan Palm också såklart. Jag ringde och rösta på de som en dåre...
Snart ska jag fara till Älta, myspys!

Hoppas ni får en underbar helg älsklingar <33
puss Hanna banana

Kommentarer
Postat av: Man of Mysteries

Hej alla i klass 8ma!!! jag vet att jag är dum i huvudet så jag ska slute störa er och skaffa ett liv!





Puss och älsk!!

2008-10-04 @ 15:14:14
Postat av: anna

hah vem åkte åt i fredags på idol`?

2008-10-05 @ 16:57:04
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: simon

Jenny

2008-10-05 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0