Höööst!!

Heej!nu har jag precis kommit hem från konserten, jag tyckte det gick helt ok. måste säga att min entré var snyggast!haha för alla er som missa den så snyúbllade jag på vägen in, på mig självXDtypiskt mig!
Ni kan ju gissa vad jag gör!RÄTT stockholm open!tv sändingarna började ju igår när jag var på centern, åt björkman på hans tusende dubbelmatch inom ATP!jag vet att ni inte är så intreserade å börjar bli trötta på mitt snack om tennis men det är mitt liv den här veckan!jag o bea ska bo där i helgen, sjuukt mys:-) försökte se om någon av mig o mina vänner  kommit med till semifinlaerna men det står inget"/ Robin Söderling leder med 2-1 i gem mot Juan Monaco:p
Hösten är här!såå underbart!jag älskar alla gula o oranga löv när man går hem och höstkonsert nr 1 är gjordXDfast  det var inte så höstigt tema kanske:p
Nu ska jag dricka te!Vet inte vad jag skriver längre e såå trött!Godnatt, ses imorgon<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0