Hemma

Hej klass 8ma!
Vaknade för en halvtimme sen ungefär och har just kollat lite på lost. Lostbox 1, man får så mycket känsla från i femman när man kollar på den, tycker jag...
Idag är man ju hemma och tar det lungt. Jag behövde en dag hemma. Hela veckan har varit så himla jobbig och jag har inte varit glad en endaste liten sekund. Förlåt för det. Jag vill ju så gärna vara glad mot er hela tiden, men ibland så orkar man inte bara le och låtsas som att allt är bra när det inte är det. Hoppas ni förstår.
Skulle åka på simläger i helgen till Uppsala, men jag tror inte det blir så, jag orkar inte. Jag måste vila och se om jag kan var lite gladare nästa vecka. Vi får hoppas på det.
Och förlåt om jag inte sa hejdå till nån av er igår. Ta inte illa upp.
Saknar er
puss, Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0