HALLOWEEN

Glad Halloween på er! Säger man så?
Jag är fortfarande här i Dalarna... Yes,
Nu har vi lite gäster här och vi har just ätit kladdkaka. Mums =)
Idag så har jag inte gjort så mycket, jag har varit i stallet! Belivie it or not. Men det var jättetråkigt. Den där stora hästen höll seriöst på att äta upp mig, när jag stod i Stens box och borstade honom så kommer den där stora hästen och USCH. Näe han e allt lite läskig.
Imorgon måste jag seriöst plugga, har sagt det sen i onsdags men det ända som jag har gjort är att skrivit klart svenskan. Imorgon blir det allt till att skriva SO och plugga på hemkunskapen.
Näe hurrni nu måste jag gå iväg och vara lte social. Jag har nu att mina kära vänner sitter och diskuterar Anna.
Puss o Kram,ni är bäst! <33
Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0