fuck rubrik

Hejsan sötnosar!
Johanna Frostis sitter inne vid sin dator klockan 22.27 en lördagkväll.
Ja.
KUL!
Knappast va?
Äsch, får väl se till att resten av veckan bjuder på lite mer liv då om det ska vara så.
OCH VET NI VAD JAG SKA GÖRA I MORGON!??!?!
Jag ska till mormor och morfar. Klockan nio på morgonen. FÖR ATT TVÄTTA!
Omg, var ska detta sluta?
Jag vill skriva om något roligt.

Vet ni vad jag skriver om i min korvbok för det mesta?
Er.
Om hur fina ni är, om hur ni alltid lyckas få mig på så bra humör.
Jag älskar er klassen, det är en sak som är säker!
Jag har tänkt på en till sak. Jag fattar inte hur vi jämt kan vara så klockrena!
Jag menar, hur många procent av en lektion skrattar vi inte liksom?
Hoppas ni har en roligare kväll än mig. Det har nog de flesta.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag skriver i min korvbok om hur jag hatar allt och alla :P...

2008-10-26 @ 00:41:50
Postat av: Blanca

Hej johanniz. Längtar efter dej så sjukt <3

2008-10-26 @ 08:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0