Fredagkväll

Hej sötklass!
Nu har vi ju haft höstkonsert och jag tycker att den andra gick bättre än den första, men det kändes ändå inte superbra eller vad tyckte ni? Vi var iallafall tystare idag än vi var igår, haha.
Nu är det fredag, asskönt tycker jag. Fast jag kommer sakna er grymt mycket under helgen. Jag saknar alltid er, det vet ni!
Jag har just kollat på idol! Så jäkla spännande, jag är kär i allihopa. Och snart är det utröstning så snart kommer jag få hjärtklappning som förra fredagen och det är inte kul, haha. Jag blir så neeeeeervöööööööös! Helt sjukt! Så om jag inte kommer till skolan på måndag så vet ni att jag har fått hjärtattack, förvarning lixom!

PUSS KRAM KYSS SMEK
<3
Hanna
Här får ni bilder från min fjortisfödelsedag som jag fira med Elle och Tilda <3










Kommentarer
Postat av: Anonym

haha!!!

2008-10-11 @ 15:42:43
Postat av: Anonym

Tappat helt respekten för dig....

2008-10-11 @ 16:42:55
Postat av: ELLIIS

haaha , den dagen var bäst (A) <33

2008-10-11 @ 23:14:45
Postat av: hanna

vadå "respekten" säg vem du är så man förstår

2008-10-13 @ 20:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0