franska prov!

hej korvisar!!!
i dag var det franska prov som gällde! det gickk ju ganska bra tycker jag!!
efter provet sprang jag till bussen o träffa anna o simon vid nacka trafik!
dom hade typ pajat nån lampa på donken eller nåt... fattade inte riktigt...
jag o simon tog 429 till G-berg, framför oss satt några killar som var sjuukkt konstiga!!
dom satt o rapa hela vägen till farsta slott ( min busshållsplats) det var såå äckligt!
fast man brukar ju säga att killar beter sig som om dom e 4 år yngre än vad dom igentligen är!
grattis killar i 8ma! ni är ni äntligen 10! haha!  nä jag skoja bara.... själv fyller man ju 15 om 3 månader!xD
hihi! i morn ska jag till sjuksköterskan på hälsogrej! missar no lektionen!!!! ( gud va synd)
ha det så bra så ses vi i morn!!

Hedda

ps. krya på dej Hanna!!!!

Kommentarer
Postat av: Martina

bra att det gick bra för dig!! =) själv skrev jag IG tror jag.. =/

2008-10-16 @ 19:26:42
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: elle

jag missar syslöjden!!!:(

2008-10-16 @ 20:36:54
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Simon

Haha jag vet dom var as äckliga! dom pruttade ju också!!

2008-10-16 @ 20:49:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0