Eftersom Elle Kari la ut sin Quiz här får jag oxå göra det.. jag var faktiskt först! *Ego*

Jag kan som uppmärksam person  tala om att Elle Kari Har fuskat på mitt Quiz.. först gjorde hon det och fick och fick 70% och sen gjorde hon det igen och fick 100%!! Fuskis! ^^

Den enda som har klarat hela grejen Brilliant är *Trumvirvel* ANNA!!! woho.. Du får ett jättefint pris! En OSYNLIG Pokal!!! Fatta Vad Coolt! xD

Men eftersom alla inte har gjort Quizet (Och att alla personer inte hittar till min blogg...) Så lägger jag ut det här oxå! =)

   
 
Vad vet du om Martina?
1) Vilken Var den första artisten som Martina såg Live?
 Andreas Johnson
 The Ark
 Negative
 Darin
 
Powered By: QUIZYOURFRIENDS.com

P.S
Anna har just slagit min lillebror  så hårt med att veta saker om mej! xD
Han gjorde quizet och fick 50%

//Martina


Kommentarer
Postat av: elle

det är inte att fuska martina.....

2008-10-23 @ 20:13:00
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Martina

Joho för då får man svaren! ;)

2008-10-23 @ 20:37:07
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0