Vi som inte hade SO ;)

Hej alla!
Nu sitter jag i datasal 2 och har SO.
Och jag, Julia, Joar, Camilla, Sebastian, Markus och Maria har just varit och sjungit på ett jätte mysigt place på östermalm. Vi sjöng a gaelic blessing, of flattring speech, höstkanon och down by the riverside. Och faktiskt, så sjöng vi så fint att en tant började gråta, haha. Och det gjorde min mormor också. Det är förresten från henne jag har ärvt att gråta typ hela tiden, haha.
Men nu ska ni tacka oss för att vi samlat in massa pengar till klasskassan ;D

PUSSAR
Hanna

Kommentarer
Postat av: Simon

tack så mycket!

2008-11-12 @ 17:45:28
Postat av: anna

haha taaack XD

2008-11-12 @ 17:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0