Hej alla! ...

Hej alla!
Den här grejen har jag snott från anna och elle och nu tycker jag det är dags att alla ska lägga ut varsin på maskorvar :)
Och det är ingen idé att bli sårad för något för jag tycker om er alla!


Är sötast:
Alla tjejjer:) måste jag säga! men ni killar är säkert söta för dom andra ;)
Är sämst på matte: Hehehe nu var det svårt att bli dum kände jag :)
Är de flesta lärarnas favoritelev: Maria.
Är bäst på musik: Eee... om det är teori är det väll julia, johanna och hedda?
Verkar vara i trotsåldern: Markus, Moltas och Tove (jag fattar inte riktigt frågan)
Ser ut att vara mest deprimerad: Inga är nog deppis! men några låtsas nog:)
Har roligast röst: Sebbe
Har snyggast klädstil: Äää asså om jag skulle välja dom klader av killarna jag helst skulle ha är det ju sebbefjortis
Känner du minst: Eeh, tom johan och axel!
Är omtänksammast: Julle knulle och mario:) tror jag
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Ääh dom som jag inte är med :p
Har betytt mycket för dig: Sofia, Elin, ElleK, Tove, Anna, Johanna, Patricia, Moa, Hedda, Nathalie, Martina, Carroline, Camilla, Sebastian, Tom, Axel, Johan, Hanna, Julia, Maria, Moltas, Joar, Markus, Ellinor och Matilda!:)
Saknar du att umgås med: Jojje
Verkar vara mest bortskämd: Sofia!
Är mest irriterande: ....
Är roligast: Jag vet inte men jag tycker sofia och ellek är roliga:)
Är mest berusad: Vet inte men moa och patten kanske?
Borde bli pilot: Vad var det där för fråga?
Skrattar mest: Camilla!!
Uppskattar du: Hoppas dom flesta!
Gör ofta din skoldag värre: Ibland joar men det är bara när han slår mig :)
Är sportigast: Typ ElleK, Camilla, Hedda, Julia, Maria och kanske joar?
Är lite borta: Självklar Elin och Tom
Hade du velat byta liv med för en dag: Jag vet inte? Kanske Jojje
Spelar fotboll: nooooo one
Spelar trummor: Ingen tror jag?

Ja det var allt! Nu får ni göra en också om klassen of course!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0