Så länge det finns liv så finns det hopp!

Är sötast: Din mamma!
Är sämst på matte: Ingen är dålig på matte det handlar egentligen bara om hur mycket tid man lägger ner på det!
Är de flesta lärarnas favoritelev: Vet inte, men Julia smörar jävligt mycket!
Är bäst på musik: Man kan inte tävla i musik! :)
Verkar vara i trotsåldern: Haha Anna kanske men jag vet faktiskt inte
Ser ut att vara mest deprimerad: Vet inte
Har roligast röst: Är jävligt förbannad på min egen!
Har snyggast klädstil: Johanna
Känner du minst: Tom och Axel kanske
Är omtänksammast: Märia eller Hanna
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer:  Alla!
Har betytt mycket för dig: ingen egentligen
Saknar du att umgås med: Kanske Moa, vi hade jävligt kul tillsammans!
Verkar vara mest bortskämd: Elle kari :)
Är mest irriterande: HAHA Simon har sina stunder... Men det spelar fan ingen roll för jag tycker du är jävligt skön!
Är mest berusad: Ingen är vell berusad i skolan.... Eller?!
Borde bli pilot: Din brucha Markus!
Skrattar mest: vet inte, tycker alla skrattar mycket!
Uppskattar du: HAHA vilken fråga! Jag uppskattar alla såklart!
Gör ofta din skoldag värre: Miriam!
Är sportigast:
Jag, Julia och Maria
Är lite borta:
Elin Ibland
Hade du velat byta liv med för en dag:
Julia! så jag skulle kunna tipsa alla i hennes lag om mitt riktiga Jag ;) (det rimmar)
Spelar fotboll:
jag spelar inte i lag men med polare (om det räknas)
Spelar trummor: Ingen tror jag :)

"So you can suck my dick if you don't like my shit. cause I was high when I wrote this so suck my dick" - Eminem

Kommentarer
Postat av: Isabell

Haha Joar du är ju för skön!! <3

2008-11-08 @ 17:55:55
Postat av: Martina

Joars Eminem bereonde goes public! ^^

2008-11-08 @ 18:20:26
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: moa hedin ekwall

men joar :')

det hade vi fan :D

2008-11-11 @ 17:36:41
URL: http://moaissuperman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0