haddas lista


Är sötast: alla såklart!!!
Är sämst på matte: ingen e så där jättesämst tycker jag...
Är de flesta lärarnas favoritelev: alla skriver Maria, men jag tyckerJulia, Carro och självklart lilla Nathalie! (hon har ju en liten speciell relation med Daniel, magkar, och Lenny!!!=)
Är bäst på musik: hehe! alla går ju i musikklass!
Verkar vara i trotsåldern: de e lite olika, men tyvär Anna, vissa dar e det faktiskt du!;)
Ser ut att vara mest deprimerad: ingen e ju sådär jättedeppad, alla har ju sina dåliga dagar!
Har roligast röst: haha!!! alla killar!!!
Har snyggast klädstil: hanna!
Känner du minst: ee... johan o Axel
Är omtänksammast: natta o julia!
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: hmmm....
Har betytt mycket för dig: hela jävla 8 ma!!!!!
Saknar du att umgås med: camilla lite gran!
Verkar vara mest bortskämd: Elle kari!!
Är mest irriterande: hehe..Simon såklart!!
Är roligast: Camilljönten o Elletönten!!
Är mest berusad: dom som dricker såklart!
Borde bli pilot: Markus!
Skrattar mest: Camilla o Ellis
Uppskattar du: alla snälla männiksor
Gör ofta din skoldag värre: den som har en dålig dag! fast pia har ju alltid det så hon kommer me utan tvekan!!
Är sportigast: Camilla, julia, sofia, ellek och maria!
Är lite borta: Elin såklart!
Hade du velat byta liv med för en dag: Jag vet inte? trivs nog bäst med att va mej själv!
Spelar fotboll: ingen, men Matilda har väll gjotr det?
Spelar trummor: markus o moltas om det räknas!=)

Kommentarer
Postat av: anna

varför sejjer alla att jag är i trotsåldern bara för att jag har åsikter som ingen andra har!?

2008-11-07 @ 21:23:37
Postat av: Nathalie

Hedda du e så död på måndag...Bara så att du vet:-)

2008-11-08 @ 08:40:51
Postat av: Matilda

jag var ju värsta proffset på fotboll jag hade ju nästan ett kontrakt med landslaget där, men jag bytte inrikting lite senare

2008-11-08 @ 15:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0