Ifrågasätt inget är ni snälla.. Jag är bara ärlig :)<3

Är sötast: Alla e sjukt söta!! Och jag är vanligtvis inte en sån som favoriserar men måste jag välja någon.. typ Elin, Johanna, Julia och Moa :)<3
Är sämst på matte: Just nu är det väl jag "/
Är de flesta lärarnas favoritelev: Maria, Julia Carro ;)
Är bäst på musik: Vi går annars i musikklass ;)
Verkar vara i trotsåldern: Anna, vissa dagar :)
Ser ut att vara mest deprimerad: Jag tycker att ingen verkar må dåligt, men alla har ju sina dagar..
Har roligast röst: Sebbe xD
Har snyggast klädstil: Av killarna är de Sebbe, lilla fjortisen ;) Av tjejerna har jag två: Moa, fast hon ser visserligen bra ut i allt hon sätter på sig, men ändå ;) Och sen Johanna, som har en skön stil som framhäver hennes personlighet :)
Känner du minst: Axel och Hedda tror jag ;) Synd :(
Är omtänksammast: Johanna Frostling!!
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Moa, Johanna, Sebbe och Hedda ;)
Har betytt mycket för dig: Alla betyder mest!! Asså ni fattar inte, jag skulle säkert tagit livet av mig om det inte var för er!! Men om ni vill ha specifika namn, på sistone har Johanna och Elin betytt extra mycket för mig!!
Saknar du att umgås med: Anna!! På samma sätt som i sjuan x'(
Verkar vara mest bortskämd: Elle Kari tror jag ;)
Är mest irriterande: Beror väl på vilka som har pms just den dagen ;)
Är roligast: Simon ;D Och Elin :)
Är mest berusad: Inga kommentarer :P
Borde bli pilot: Anna eller Markus ;D
Skrattar mest: Camilla :D Hela tiden åt allting!!!! :D
Uppskattar du: Alla!! Så otroligt mycket, jag börjar fan bara gråta bara jag tänker på det.. <3 Sen har jag ju alltid min lilla Elin :)<3
Gör ofta din skoldag värre: Ingen i klassen i alla fall ;)
Är sportigast: Julia, Maria, Joar, Sofia, Elle Kari ;)
Är lite borta: Elin sötnos :)
Hade du velat byta liv med för en dag: Moa :)
Spelar fotboll: Ingen tror jag, speciells inte jag!!
Spelar trummor:  Markus, Moltas och Leon tydligen ;)

Pussen //Toowish <33

Kommentarer
Postat av: Simon

Ojj! vad du avgudar Johanna!??!?!?!

2008-11-06 @ 13:09:29
Postat av: anna

verkligen

2008-11-06 @ 16:36:10
Postat av: Johanna

naee tove, du är för söt hörru, skärp dej!

2008-11-06 @ 20:35:22
Postat av: elle

johanna och moa. jag håller med simon och anna!!!

2008-11-06 @ 21:21:11
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Camilla

jo men verkligen!!

2008-11-06 @ 21:48:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0