YEAAAH!

Jag var bara tvungen. Har tråkigt och borde verkligen plugga eftersom att vi har äckligt mycket den här veckan.
Men såklart så pluggar jag inte ändå.
Enjoy, typ!

Är sötast:
Sötast? Äh, alla är söta på sitt vis. Klyschigt värre.
Är sämst på matte: Typ jag. Vaddå jag vet ju inte ens skillnaden på rektangel, kvadrat och fyrkant?
Är de flesta lärarnas favoritelev: Jo, tyvärr Maria du blir vald igen!
Är bäst på musik: Ursäkta hallå vi går ju ändå i musikklass, alla är ju duktiga!
Verkar vara i trotsåldern: Simon och Anna. Och Tove. Och Joar.
Ser ut att vara mest deprimerad: Man ser ju inte riktigt Moltas ansiktsuttryck under håret men man kan nog tro att han är lite deppig. Men det är han ju inte hoppas jag.
Har roligast röst: Sofia när hon skrattar. Och Toves talsätt är roligt att härma :)
Har snyggast klädstil: Elle Kari, kommer med något nytt varje dag!
Känner du minst: Tom, Johan, Axel och Carro tror jag. Jag skulle gärna lära känna dom bättre!
Är omtänksammast: Julia och Matilda. Och Nathalie.
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Som sagt, de jag sa. Men jag känner nog alla hyfsat bra i alla fall.
Har betytt mycket för dig: Alla har faktiskt betytt väldigt väldigt mycket för mig. Klassen som helhet har gett mig så mycket glädje.
Saknar du att umgås med: Åh, Moa och Simme.
Verkar vara mest bortskämd: Elle Kari. Ledsen gullet, men jag måste vara ärlig! Haha.
Är mest irriterande: Simon.
Är roligast: Simon.
Är mest berusad: Mest berusad? Jaa du.
Borde bli pilot: Markus!
Skrattar mest: Camilla! Och jag, fast alltid åt fel saker.
Uppskattar du: Alla!
Gör ofta din skoldag värre: Vaddå värre? Bättre!
Är sportigast: Elle Kari, Maria, Sofia, Hedda, Joar, Julia.
Är lite borta: Elin ibland. Och Tom.
Hade du velat byta liv med för en dag: Byta liv? Hm.. Svår fråga. Hedda kanske, jag har ingen aning om hur hennes liv ser ut!
Spelar fotboll: Ingen!
Spelar trummor: Leon, gryyyym! Om man nu kan säga att han går i klassen? Antagligen inte, men ändå.

Pusssssss darlings!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Simon

Irreterande??:O

2008-11-05 @ 21:33:39
Postat av: Anonym

hahaha skoja inte! :P

men du är ju roligast också :)

2008-11-05 @ 21:43:42
Postat av: Anonym

bajsa johanna! där tog våran vänskap slut asså! jag är inte i trotsåldern!!! ;)

<333333

2008-11-06 @ 09:53:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0