Twilight!!!=)

hejhej!
natta och Hedda har varit och sett twilght, från 15! haha!!
först kom vi inte in, de va en liten kärring som sa att vi va tvugna att visa leg!
men hehe... vi hade ju inget så vi blev lite utsparkade.....
men den lilla tanten var tvungen att gå och kissa! så då kom det en liten gubbe istället!
vi såg vår chans, men Natta va lite tveksam!hahahaha!!!!
men vi tog modet till oss och gick å frågade den lilla gubben...
först va han lite sur typ, han sa att den lilla kärringen hade utvisat oss.
Natta höll på att avslöja oss, men lilla jag sa nej, nej och åter nej!!! hehe
så han släppte in oss!!!!=)=)=)=)=)=)
vi gick, (sprang) upp till salongen, men hittade inte rätt dörr! (Lite desperata)
menmen... tillslut visade Natta mej var på biljetten man såg vilken salong det var...
och vi hittade den!!( så bäst vi är) när filmen var slut fick vi värsta dampanfallet, ni vet vad vi menar....
och alla på bussen undrade om Natta va hög eller nåt..... 
sen träffa vi några fullisar på coop som jag sprang ifrån, och då kom min mamma!
trevligt trevligt... 
ja det var vår kväll,  men bara såå att ni vet så kommer dom korta ner filmen om 2 veckor.
då blir den alltså från 11, typ!!
ha det bäst
kramkram ///Hedda o Natta

Kommentarer
Postat av: hanna

haha, jag såg er på busshållplatsen vid henriksdal, gullungar. Jag vinka till er, men ni såg mig inte ;) <3

2008-11-22 @ 23:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0