Tjossan

HejHej sitter här och äter hemlagad chokladjulkola :)
Långt påhittat ord det där XD
Men hur har ni det där i stugona?
Har egentligen ingenting roligt att säga....
Men jag kan ju göra en martina! :)
HAHA
och md detmenar jag att jg ska lägga ut en musikvideo som jag gillar men som alla andra hatar.
Eftersomdet troligtvis kommer bli pink...
Fasst jag gillar andra artister också men det är bara det att hon har lite bättre vids en dom :)
Men snälla bli inte arga.
Ni behöver verkligen inte se på den.
Ähh nu ändrade jag mig jag lägger inte ut någon video folk blirju typ bara irreterade men om ni vill kan jag lägga ut fasst det tror jag itne att ni vill... Hehe
Visste ni att idag vid busshållsplatsen så kom 429 oh så gick jag på den för den går till gurrabergscentrum och det var dit jag och sebbe skulle men då så trodde inte sebbe att den gick dit så han vågade inte gå påXD
Vilken LooserXDXDXD
Det var ganska roligt tycker jag:p
Men han kanske inte skulle dit och jag kanske egentligen har gjort bort mig totalt:O
MEn jag bryr mig inte det gör ju jag hla tiden XD
Nej nu blev det här inlägget nästan värre än en musikvideo.Upsie daisy
MOAHAHAHAAHAHA
Nej men om ni nu har läst ändahit så blir jag glada på er :)
Komentera om ni har :)
Haha för ni är då bäst om ni har läst hit så ni kan skriva i komentaren så här "Jag är bäst! :)" och sedan får ni ju fortsätta om ni vill säga någonting annat men ni fattar principen Hehe.
Men ja nu ska jag om någon timme äta tacos och det ska bli gott :)
Vad ska ni äta?
Till det ska jag nog dricka vatten, Kolsyratvatten.
.....
Jag kom i den tråkiga luciagruppen:( alltså den som är på någons jobb:'(
Stackars oss som kom i den:(
Men nu ska vi inte sörja.
Men ändå vi får inte äns ha klänningar på oss (klänningar=Lucialinnen)
eheh
Jadajada.
Ni som har läst så här långt kan skriva Samma sak som jag bad er där uppe men två gånger:)
Heheh
Nej men nu får ni ta och ha det bra i stugorna där! och kom ihåg och svara på alla mina frågor i komentarerna:)
Hej då :) 

Kommentarer
Postat av: anna

jag är bäst jag är bäst.

Jag läste hela ditt cpade inlägg två gånger ;)

2008-11-28 @ 20:38:50
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: elle

jag är bäst! jag kom också i tråkgruppen! men det är najs personer jue simme:D

pusspuss

2008-11-28 @ 20:50:05
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: elle

jag är bäst igen föresten:)

2008-11-28 @ 20:50:32
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag är bäst! Jag är bäst!



Men det är klart du ska göra en Martina! Jag som äger så hårt! xD



Jag vet inte ens vilken grupp jag kom i var ju sjuk..

2008-11-28 @ 21:36:31
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Camilla

I'm simply the best asså:P gånger tvåxD

2008-11-28 @ 23:31:58
Postat av: julia

haha, jag är också bäst, jag är bäst.

och, jag är också i tråkgruppen. men vi får göra det roligt iallafall!

:) <3

2008-11-29 @ 13:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0