stjärnor på is!

hejhej!
jag och min konståknings grupp har varit på genrepet tilll kvällens stjärnor på is!!
det va såå kul! jag och min kompis alexandra dansade lite fint när markoolio sjöng!
och sen fick jag lars frölanders autograf! försökte få markus fagervalls oxå, men han va lite tråk
och gick sin väg.... men lars autograf blev på min hand, hade inget papper! sen höll min tränare på att köra
på tony, (ni vet let's daance gubben) ha kom gående mitt på vägen när vi skulle parkera. så jag börja skrika: "titta där e tony"! och alla i min  bil börja vinka som bara den!=)
ja.. jag hade en lite trevlig dag med mina kära vänner... om ni tittar på det i kväll så kan jag bara avslöja att tony
kommer klä ut sig till en kolebri eller nåt, man såg inte riktigt vad han föreställde!!!!
ha det bäst så ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0