sjukling

Hej.
Det är måndag och klockan är 08.51. Och min buss går 09.06.
Men jag tänker inte gå till skolan idag. Nä! Jag tänker sitta hemma och spela piano, äta glass, tänka och kolla på tv.
För såna dagar behövs ibland. Visst är jag så pass sjuk att jag varken skulle kunna vara med på idrotten eller på musiken, men jag hade säkert kunnat pressat mig på de andra lektionerna. Men vet ni? Det tänker jag inte göra.
Skolan tar mycket på krafterna för oss alla nu, det märks. Hela sjuan var som dagis, ingen tog någonting på allvar.
Men nu, nu är det våra betyg som sätts.
Och just idag orkade jag verkligen inte med den pressen, så jag stannar hemma.
Men jag saknar er. Massor.
Utan er hade jag inte orkat.

Love u guys!
Johanna

Kommentarer
Postat av: Tove Gustafsson

Du ska bara veta hur de är i nian xD haha

prov på prov xD

krya på dig ^^

2008-11-10 @ 17:42:39
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0