sjuk!!

hej maskorvar!
i dag har jag feber, e förkyld,huvudvärk, illamående- mår allmänt dåligt alltså...
men jag hoppas att ni mår bra!!! jag skulle ha träffat Elin på eftermiddagen, men det blir inte så=(
sen skulle jag haft träning också, men det blir inte så heller=(
bara för att man e sjuk!!!!! blä! så idag ska jag sova mycket, läsa svenskan och ta det lungt! de e väll det man kan göra en sån här da! och här i Gurra-berg e det bajsdåligt väder! det regnar och de e alldeles grått ute! JAG VILL HA SNÖÖÖ!!! hösten ska va slut nu tycker jag! hehe, va deprimerad man va idag då.....

den där list grejen har blivit lite överdriven, asså de e kul att se vad klassen tycker o tänker om alla andra, men det har blivit lite för mycket! kan inte alla bara sluta göra sånna där listor! okej, jag har också gjort en men ändå, det räcker nu!  e det nån som håller med eller??? 
har tänkt lite på klassrådet i fredags, asså jag fattar inte hur några av er tycker det är ok att ha Lenny som lärare... han e för otydlig, läsområde liksom, hallå! vad menar han med det?? han snackar om så mycket grejer som vi inte ska lära oss, han vet inte va han snackar om heller, så det blir en dålig kombination!!! sen ska det bli väldigt kul att se vad som står i våra omdömen, kommer han skriva att alla jobbar jättebra, att alla va jätteduktiga på att redovisa, att alla får VG om vi fortsätter jobba på som vi har gjort hittills?
okej, nu ska jag inte tjata mer om det, men tänk efter... vi kunde haft Karin, så jävla bra hon va!  jag saknar henne jättemycket!!! hon är den enda läraren i hela världen som spelar gitarr medans vi har prov, den enda som hoppar omkring på borden, den enda som ritar gubbar som gungar gungbräda på smartboarden.... jag saknar henne!!!=)  

ha det så bra denna söndag!
/Hedda

Kommentarer
Postat av: elle

jag med!!

2008-11-09 @ 15:19:26
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Blanca

sondzz like a sweeet teacherrr ;)

2008-11-09 @ 19:29:28
Postat av: Camuuppen...

Men lenny är ju typ bara dum mot våran grupp(blå) han verkar vara schysst mot de andra!!!

2008-11-09 @ 22:34:21
Postat av: Hedda

jag vet!! han favoricerar såååå mkt!!!

2008-11-10 @ 11:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0