Open my grave and let the sun shine in, Cause i am just a lost soul.

Jaa som alla redan har fattat var det alltså Martina som skrev förra inlägget.. Och sen var det nån som gissade att jag citerade The Ark! Och det var rätt of course! hehe.. Låten hette iallafall The Glad Yeah, Och den äger! ^^

Jag har citerat en låt ovan oxå! någon som vet var den heter?

Jaja Känner att jag är den enda personen som skriver på våran döda blogg och att min egna blogg just nu är oxå är död eftersom jag inte har skrivit i den sen i måndags.. måste göra nått åt det där..

Men jag tycker iallafall lite synd om Patricia just nu! Det är ju inte så lätt att få hela 8ma imot sej! ^^

(Ni kommer ihåg när vi talade om att sova i kyrkan idag..)

Patricia: Men ska vi verkligen baka lussebullar? är inte det lite för sent på jullovet liksom..

Alla: NÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!!!!!!!!!!

Personer: Man kan äta lussebullar när som helst!!!! Man kan äta hur mycket lussebullar som helst!!! LUSSEBULLAR ÄR MYSIGT!!!! MAN KAN ÄTA LUSSEBULLAR HELA DAGARNA!!!

XD

//Martina

Är det nån som är seg, trött och inte orkar med martinas iriterande rubrikfrågesporter? I sånna fall så finns Låten jag citerat HÄR

//Martina (Skriver under igen! ^^)

"Why can´t god save me?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0