ny uppdatering!

hejhej!
nu har maria och dom hon åker med ny uppdatering!
dom verkar ha det jättebra och övar till luciatåget!haha!
ja... vet inte varför jag skriver det här egentligen... kanske försöker jag glöma
bort no provet... har inte pluggat särskilt mycket, men vafaan! skitsamma!'
Jag HATAR Lennart och det kommer jag alltid att göra! fast det har inget med noprovet att göra...
men man kan säga så här: jag hatar Lenny, och han gör så att jag hatar no, vilket gör att jag hellre sitter
här och skriver det konstigaste inlägget ever, vilket betyder att mina betyg i no inte kommer bli så bra, 
och snart har jag träning, UTE! dom som tränade igår fick skotta isen innan dom kunde börja åka!
hoppas jag slipper det... hehe.. läste igenom mitt inlägg och ja, lite osammanhängande kanske!
hoppas inte att snön försvinner! JAG ÄLSKAR SNÖ!
men nu får ni ha det gött, plugga på hejohå!
hahahahahaha!
/Hedda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0