Nu vill jag oxå..

Jaa ni veeeet att jag är beroende av sånt här.. så nu ska jag oxå göra den! hehe..


Är sötast: Alla är jättesöta!!
Är sämst på matte: Jag kan hacka mej in på magnus och agnetas mejlboxar och kolla! xD
Är de flesta lärarnas favoritelev: Maria, Julia, Och Nathalie!
Är bäst på musik: Alla såklart!
Verkar vara i trotsåldern: Tove, Moltas, Joar. Typ.
Ser ut att vara mest deprimerad: Jag vet inte men eftersom Anna ska bli Emo hela tiden.. (Sen var jag ttvungen att lägga till Moltas.. )
Har roligast röst: Sebbe,Axel, Och moltas innan han kom i målbrottet.. (Jag har en väldigt fin inspelning pånär Patricia sprutar hårspray i ögonen på honom och han skriker.. Det är rätt kul! xD)
Har snyggast klädstil:  JAG!!! :D :D :D
Känner du minst: Tom, Johan, Axel, Moa, Patricia...
Är omtänksammast: Julia, Carro, Nathalie. 8Kom just på att alla dom har varit kamratstödjare eller hur!  ^^)
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Jag vet inte..
Har betytt mycket för dig: Dom flesta. på olika sätt.
Saknar du att umgås med: ?
Verkar vara mest bortskämd: Elle kari!!!!! (Ingen verkar komma ihåg att min pappa skjustade mej 45 mil för att jag skulle kolla på The Ark och skjustsade tillbaka mej till stockholm nästa dag.. så jag tänker inte nämna det! xD)
Är mest irriterande: Simon Och Markus!! (Alla fattar varför va? ^^)
Är roligast: Beroende på mood..
Är mest berusad: Den som har druckit mest alkhol haltiga drycker! ^^
Borde bli pilot: Nån utan flygskräck! ;)
Skrattar mest: Nathalie!! Eller kanske inte men hon har ju bäst skratt!!! (Delat med sebbe och Julia... Nu måste jag nominera dom på Facebook..)
Uppskattar du: Alla som står ut med mej! Hehe..
Gör ofta din skoldag värre:   PIA!!!!!! Eller fick man inte skriva lärare?
Är sportigast: Elle Kari, Julia, Maria, Joar. (Jag har nominerat Joar till "Most likely to thin k that football sundays is a holy day" på FB! xD  )
Är lite borta: ELIN!!! ("VA??!!, SKA DU KÖPA EN MAGTRÖJA?????!!!!)
Hade du velat byta liv med för en dag: Vem har bäst liv?
Spelar fotboll: Alla har dissat fotbollen!!
Spelar trummor: Är det bara jag som kommer att tänka på att Markus och Moltas sitter och trummar efter varje musiklektion..?

Vad roligt jag har då.. ;)

//Martina

Kommentarer
Postat av: Simon

Nu har två skirivit mig på iriterande!!! jag är väll söt och gullig :?

2008-11-05 @ 22:44:21
Postat av: Martina

Men jag HAR faktiskt anledning att skriva dej på iriterande.. ;)

2008-11-06 @ 15:56:39
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag har inte varit kamratstödjare men julia och carro har:)

2008-11-06 @ 17:00:08
Postat av: Simon

Nej martina och INGEN fattar varför du är irriterad på mig och markus!? jag tycker ddu är irriterande men jag tänkte att jag inte behövde skriva det och om jag skulle det skulle jag inte skriva det som om det var självklart för alla!

2008-11-07 @ 17:15:13
Postat av: Martina

Här överreagerar vi..

2008-11-07 @ 22:38:19
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Simon

?? Du kan ju kommentera mitt senaste inlägg istället och skriva vad jag gör för fel!

2008-11-08 @ 00:45:17
Postat av: Joar

HAHAHAHA Bra martina!!

2008-11-08 @ 17:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0