Martina har ju sms bombat alla..

..Så ifall nån har missat min fina nyhet om att jag ska få kolla på Negative den 15 Januari, Så är den personen dum och har inte gett mej sitt nummer så att jag kan berätta sånna här viktiga saker! ^^

Haha, Kom just på att den 15 Januari är en torsdag och att vi har börjat skolan då.. så alla får fatta att jag är lite trött dagen efter.. (Eller hyper.. Ni hade tur att jag hade Cirka två månader att lugna ner mej på efter The Ark.. Min Pappa blev nog ganska irirterad på mig när jag skulle diskutera varje detalj på konserten, Dom 45 milen tillbaka till stockholm! x) )

Men när jag Sms-bombade alla framgick det att folk inte riktigt visste vilka Negative var så jag tänkte beskriva dom lite:
DOM ÄGER!!!!
Och dom delar mitt Hjärta Med The Ark<33333
(Jag har faktiskt Jonne Aaron som bakgrundsbild på mammas dator och The Ark på pappas.. Det är seriöst! ; )



Det är ett finskt band som Martina avgudar och hon tänker gifta sig med deras sångare.. (Jag tänker gifta mig med många sångare! ^^)

Och Carro Och Elle Kari tycker han (Jonne Aaron) ser ut som en tjej,Och att Ola Salo är jättemanlig i gemförelse eller nått sånt.. Det tycker jag är konstigt eftersom Ola skriver symfoniska verk och är vegeterian och Bisexuell och allt sånt.. Medans Jonne är mer känd för att trasha hotell rum och sin dåliga uppväxt (Varav Bandnamnet Negative..), Är det bara jag som tycker det är kul! Eller man kanske måste vara mer insatt jag vet inte.. men det är roligt! ^^

Ehh jaa, Men jag tar mej faktiskt friheten att lägga ut lite Youtube videos! ^^
(Så länge det inte är nån Ola Salo i videon är det alltid okej va? xD)

Enligt Min Lillebror har dom spelat den här låten på "Bandit Rock, 106,3 , Vi Spelar Vad Vi Vill!" (Visst är jag duktig som kommer ihåg deras slogan! ^^) Så Jag lägger först ut videon till Won´t Let Go


Och sen är det här min Personliga Favoritlåt, även fast den här videon är lite.. Ja ni fattar om ni kollar på den! (Det finns en annan video till den här också men den är jättekonstig.. Och man kan ju faktiskt minimera sidan och bara lyssna på låten! ;) iallafall den här låten heter The Moment Of Our Love



Sen om man inte har tröttnat på att kolla på Negative videos en, (Är det möjligt? xD ) Så lägger jag ut Videon till In My Heaven också..

 

Jepp Jag är Hyper när jag skriver detta.. VÄLDIGT Hyper.. Dock inte lika hyper som jag var igår.. Kunde typ inte sova! x)

//Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0