lite tankar

heej korvar!
vet ni vad jag tänkte på hela kvällen igår..? jag låg och tänkte på att om ett och ett halvt år är inte vi maskorvar längre... eller jo, hur kan jag sejja så!? vi kommer alltid vara maskorvar, men vi kommer ju inte gå i samma klass då..
och därför betyder det att vi måste hålla kvar den här bloggen ända tills vi blir typ 100 år! den ska alltid finnas!
vi måste ha värsta  mingelpartyt när vi typ är 30 år och lära känna varandras familjer och grejs!  x)
och sen när vi fyller 65 och går i pension ska vi sitta på ålderdomshem tillsammans och dricka te och äta korv!
låter inte det bra?
kraam anna

Kommentarer
Postat av: Camilla

Faan vilken bra ide!!!

2008-11-22 @ 18:43:12
Postat av: Martina

Tänk om Moltas har kvar sin frisyr när han är 65! xD

2008-11-22 @ 19:37:21
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: julia

Hah,

det låter ju asbra :D

2008-11-22 @ 22:25:59
Postat av: anna

oh no, då drar jag fan av allt hans hår!han ser ju ut som en EMU (lillian trodde han var en emu på spanskan)

2008-11-25 @ 17:39:29
URL: http://typannaa.blogg.se/
Postat av: Hanna

JAG vill inte att vi ska splittras. Tänk att vi bara har ett och ett halvt år kvar. Jag vill inte lämna mina älsklingar. FÖREVIGT kommer jag älska er!

2008-11-28 @ 19:50:14
Postat av: fanny

Hej! Kolla gärna i min blogg om du har lust ;), ja har en tävling just nu så va gärna med o tävla om du vill! ha de bäst, kram!

2008-11-28 @ 19:58:01
URL: http://fannykaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0