kooosing

heej alla glada och mindre glada maskorvar!
jag har hittat världens bästa jobb för mej och en kompis! Förlåt till alla er som jag inte frågade, men det var fakiskt så att jag pratade med Nathalie först.. men nästa gång (det kommer mååånga tillfällen)kommer jag fråga någon annan.
Jag har nämligen hittat ett några- dagars jobb på min mammas jobb där man viker lite kartonger och kuvär för 125 kronor i timmen "D så nu kommer jag bli steeenis.
snart är det jul! i år har jag varit ganska tidig med julshopping... jag har redan köpt alla julklappar till alla! asså de e ju förargligt att jag inte väntade med det så jag kunde få sån där äkta julkänsla, men men.
I år känner jag mej generös.. vem vet vem som får julklappar av mej i år ") jag kanske ger till alla..
men nu känner jag att jag inte har tid mer att sitta vid datan. jag ska nämligen laga köttbollar.
kraam Anna

Kommentarer
Postat av: elle

naaajs

2008-11-07 @ 22:00:17
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nu är Veckans Blogg igång igen. Anmäl dig eller någon annan ! :) Kram H



2008-11-07 @ 22:11:48
URL: http://honhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0