kanske något.

Hej 8ma.

Jag skulle vilja säga någonting om mig, skulle nog vara bra för mig. Det är det bara att jag tror att många av er i klassen tror att jag är någon annan än vad jag egentligen är. För jag är inte den där superaktiva, glada, (irriterande?), bortskämda typen jag verkar framstå som. Egentligen är ja nog ganska blyg men min blyghet kommer av sig och utvecklas till det motsatta istället. Jag tänker alltid att efter nästa lov ska jag bli någon annan, den jag alltid velat vara. Men det kommer alltid av sig. För trots att man inte tänker på det så har ju ingen glömt bort vem man har varit. Så det skiter sig alltid. Något annat jag brukar göra är att köpa kläder. Också det för att bli en annan person. Jag vet inte om det märks men jag är absolut inte nöjd med mig själv och mår ofta dåligt. Det känns som att jag inte har någon som bryr sig om mig, någon som vet vem jag är och någon jag kan göra allt tillsammans med. Men eftersom att jag skrev ett liknade inlägg som det här på min personliga blogg vet jag att jag iallafall har en. Och det är jag tacksam för.Jag tror att jag ska avsluta här för jag vet att jag inte är något vidare på att skriva men ni kan ju alltid fråga om ni undrar.

puss/Elle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0