Love is a word you gave it a name!

Alla vet ju att powerpoint inte dirkekt är mitt program.. (Men det hindrar mej inte från att sura när Markus gör dom... Alla kommer ihåg den  äckligt gröna färgen va?! xD)

Men nu har lilla Martina till och med lyckars få in en musikvideo.. Och det ser jättesnyggt ut!  (det jag är mest stolt över är att jag har betalat för videon så den har skitbra kvalitet! ;)

Föresten skyll inte på Sebbe för att jag har TMOOL-Videon.. (Inte för Att Jag precis TROR att ni skulle göra det men..^^) Jag sa 3 ord. Tak, Källare, Mentalsjukhus Sebbe Valde Mentalsjukhus! Såååklart! x)

Förklaring:
In My Heaven är inspelad på ett Tak,
 Won´t Let Go i en källare
 och den finska versionen av The Moment of our love på ett Mentalsjukhus.. (Den tyska är inspelad på en Strippklubb eller nått i den stilen.. Sorry Joar, men den tog inte jag..^^)

Var glada för ni ska sitta och kolla på min powerpoint i typ 10 minuter!  *Ond*

//Martina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ingen orkar läsa.

2008-11-23 @ 20:44:42
Postat av: Simon

För det första: Inte snällt!

För det andra: Inte sant!

Och för det tredje så orkade ju du iaf lägga ner minst 1 minut på att skriva den där kommentaren!

Jävla pucko! varför ska man vara så onödigt dum?

Jaja. Du går ja antagligen i våran klass men jag tycker ändå att du kan skita ner dig!

Ha det bra >)

2008-11-23 @ 21:31:57
Postat av: Martina

Jo nån orkar läsa! JAG!

2008-11-24 @ 18:04:30
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0