Jag är ju en sån filur...

Så jag måste också göra det här:P

Är sötast: Alla är söta!!
Är sämst på matte: Jag vet inte....
Är de flesta lärarnas favoritelev: Maria såklart:P
Är bäst på musik: alla är ju bra, vi är ju Musikklass!!!!! Fast jag är ju bäst;)
Verkar vara i trotsåldern: Vet inte....
Ser ut att vara mest deprimerad: Jag tror att alla är ganska glada(i alla fall när de är i skolan, utanför skolan så har jag ingen aning....)
Har roligast röst: Sebbe och Axel
Har snyggast klädstil: Elle Kari, Hanna och Johanna:D
Känner du minst: Tom, johan och axel...
Är omtänksammast: Julia, Carro och Maria!!
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Jag tycker att jag umgås med alla ganska väll:P
Har betytt mycket för dig: Det finns väldigt många som betytt så mycket för mig och ni vet nog vilka ni är:)
Saknar du att umgås med: Johanna! och Mejssep xD
Verkar vara mest bortskämd: Elle kari... Måste tyvärr erkänna det...
Är mest irriterande: Åssa det är en jävligt svår fråga för alla är irriterande, så jag vet inte vem som är MEST irriterande... hehe asså alla är irriterande på ett gulligt sätt!
Är roligast: Ellinor!!!
Är mest berusad: ALLA... eller kanske inte men ändå vem bryr sig
Borde bli pilot: Jag? stackars alla passagerare i så fall....
Skrattar mest: Ellinor! och kanske jag....
Uppskattar du: Everybody!
Gör ofta din skoldag värre: Ehm, ingen... i så fall är det jag själv:S
Är sportigast: Elle Kari, Julia, Maria, Joar och..... Jag;)
Är lite borta: Jag vet inte... Elin kanske?
Hade du velat byta liv med för en dag: Svår fråga.... Johanna eller Julia tror jag:D
Spelar fotboll: ingen faktiskt...
Spelar trummor: Leon spelar ju trummor, men han går ju inte riktigt i våran klass... Men han är grym!

Puss på er<3

Kommentarer
Postat av: elle

hihi.... bästa milla<3 men tycker inte du att sofia är sportig?!

2008-11-06 @ 07:28:08
URL: http://typisktelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0