In My heaven

Allvarligt, Varför måste alla överreagera på den där listgrejen!? Det är ju på skämt eller hur?! och inte nån slags politisk konflikt.. Och herregud folk skriver inlägg över att dom inte alls är iriterande/Bortskämda.. Det är ju inte precis så att jag sitter och gör värsta reasearchen och sen sitter och skriver värsta detaljerade listan över vilka personer som är mest.. MAN SKRIVER JU BARA NÅGRA NAMN!!! och då blir folk sura..

Herregud vart är världen på väg.. Simon blir helt messed up av en LISTA som jag inte ens ser som seriös, och Maria sitter halva lunchen och diskuterar varför hon skulle vara lärarnas favvo-elev..

Sen sitter alla och är sura för att dom tycker att Tove skriver Johanna och Elin på allting.. VIKTIGT!!

Måste alla ta allt så seriöst?

//Martina

Kommentarer
Postat av: Simon

Men martina nu är det ju du som tar seriöst på det:P

Jag var inte riktigt seriös på mina kommentarer till dig heller :P

Fasst mitt egna inlägg som ajg skrev var seriöst men det var för att det var kväll och då plir jag deppis om jag är ensam :)



Ha det:)

2008-11-08 @ 18:30:16
Postat av: anna

de e bra martina!!!

2008-11-08 @ 20:23:04
Postat av: hanna

bra martina, håller med :)

2008-11-08 @ 22:03:43
Postat av: Anonym

jag tog det inte så seriöst..jag bara undra:) eftersom jag själv inte ser det:p hahax)



ses på måndag:)

2008-11-09 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0