idol

heej underbara korvbarn!
nu sitter jag och kollar på idol. haha fan va jag garva när den där tjejen fick komma upp och krama Johan Palm. Hon vart helt galen! han va faktiskt riktigt bra idag.. ska jag rösta på honom? då blir ju hanna glad!
jag har egentligen inget att skriva, så det här får bli ett sånt där simon inlägg som han skrev nyss.
jag funderar förresten på en sak. nu måste ni ge mej massa råd! ska jag sejja till min mamma att jag har tagit ett till hål i örat på lunchrasten?
HJÄLP MEJ!
kraaam

Kommentarer
Postat av: Tove ^^

Hahah :D ja garva så ja trilla ur soffan xD

fan va hon borde skämma ut sig efteråt xD'



Hmm.. du kan alltid säga att du gick till (frisören är de va?) å tog ett till hål i örat. ^^

<3

2008-11-28 @ 21:45:19
URL: http://tovegustafsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, det roliga är att den där tjejen var bara ett skämt som de förberett innan ;)

2008-12-14 @ 19:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0