Hello dear friends!

Hej alla korvar.
NU sitter jag här igen... Med hanna:)
Vi har redan gjort klart vår powerpoint för vi är så jävla bra!!!! ahaha suckers!!!
Idag ska vi äta ben & jerry's hemma hos jullebulle!!!!
det är gott:P Hanna vill att vi ska köpa någon med körsbärsbajs men jag tycker att vi ska köpa något med choklad(och det finns ju inte så många att välja på då) hahahha jag tror att jag vinner för julia vill också ha något med choklad hoppas jag.
haha nu sa hon choklad!!!!!
ÄÄÄÄÄGD hanna asså!
Nu blev det choklad klart slut!!
tyhyhg
det där var hanna som skrev för hon är en dålig förlorare
5 YTUH YT5432
Jaa ni förstår väl antagligen vem som skrev den där menigen
i alla fall så hoppas jag att vi får äta snart för jag är hungrig!
Japp, lycka till med engelskan mina små pluttisar!!!

Puss och  Kram <3
Camilla

Kommentarer
Postat av: Hanna

Camilla, din lilla tönt! X)

2008-11-20 @ 16:42:26
Postat av: julia

haha, jaa :D

2008-11-20 @ 19:39:22
Postat av: Camilla

Ursäkta? jag? Tönt? ojojoj,här vet man inte riktigt var man pratar om;)

2008-11-20 @ 22:13:11
Postat av: anna

ta brownie eller choclate fudge grejen ;) haha

<3

2008-11-21 @ 15:01:02
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0