Hannas lista

Är sötast: Jag säger som alla andra "alla är sötast"
Är sämst på matte: Ingen aning
Är de flesta lärarnas favoritelev: Haha, smörarna Julia och Maria ;)
Är bäst på musik: Alla är bra, fast på olika sätt
Verkar vara i trotsåldern: Annapanna x)
Ser ut att vara mest deprimerad: Tycker alla ser ganska så glada ut ;D
Har roligast röst: Smurfen Joar, haha (förlåt)
Har snyggast klädstil: ElleKari
Känner du minst: Moa
Är omtänksammast: Tom är väldigt omtänksam, nästan för mycke ibland :)
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer:  Hedda och ElleKari
Har betytt mycket för dig: Matilda har betytt väldigt mycket och självklart ALLA! Jag älskar er!
Saknar du att umgås med: Anna
Verkar vara mest bortskämd: Vet inte, kanske Markus x)
Är mest irriterande: Det beror på, men Moltas ;)
Är mest berusad: Vet inte
Borde bli pilot: HALLON! Remember grupparbetet Australien? ;)
Skrattar mest: Camilla, tror jag ;)
Uppskattar du: Jag uppskattar er alla!
Gör ofta din skoldag värre: Paula, förrut, men nu ingenting!
Är sportigast: Joar, Julia
Är lite borta: Elin och Tom ;)
Hade du velat byta liv med för en dag: Nån av killarna skulle bli intressant :)
Spelar fotboll: Ingen
Spelar trummor: Moltas och Markus använder mig som trumma xD

Kommentarer
Postat av: elle

ja vi måste börja umgås mer hanna!

2008-11-08 @ 22:41:44
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Joar Målaren

haha det är chill! ;)

2008-11-09 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0