Gecko-korv

Hej maskorvar!
idag har jag börjat på sv läxan men jag tod inte någon lätt film för det hela... Jag tod sagan om ringen: härskarringen! (alltså 1:an)
Och den slutar ju inte riktigt som det står på pappret som vi fick!
Jaja måste fortf renskriva den göra matte och göra SO!
DET GÅR INGE BRA FÖR MIG!
Men jag tänkte göra allt förut för jag trodde bara jag skulle vara hemma hela lovet! men jag har varit med några ända tills idag! PRUTTT
OCh på facebook finns fin fina bilder på några av er så ni som har FB måste logga in och kolla!
ANNARS BLIR JAG LEDSEN!! MOAHAHAHAHAHAHA
Nej nu måste jag lugna ner mig!
Snart blir det Die hard 4 och imorgon ska jag på fotboll fasst jag vet att AIK kommer förlora för dom är inte så bra den här sässongen.
Jag har blivit sjuk också men förhoppniongsvis så syns vi alla på måndag!

Ha det bra allihopa HEJ DÅ :)

Kommentarer
Postat av: Hedda

vad har vi för nåt i matte????

2008-11-02 @ 13:34:42
Postat av: Simon

Asså jag har gamla läxor som jag inte gjort :)

2008-11-02 @ 18:41:12
Postat av: Hedda

aha.... he smart!!

2008-11-02 @ 20:00:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0