ett very nice inlägg av allas ellepelleplutt!



Hej korvisar! Jag har seriöst nudelabstinens, jag dör utan nudlar och vi har inga!! Iallafall, igårkväll kom jag hem från paris, det var väl bra där men det var asmånga tiggare som jag blev ledsen när jag tittade på. Och så saknade jag er en hel massa<3 Jag har iallafall köpt lite saker så nu är jag pak menmenXD I paris blev det en blå stickad klänning och en svart sjal typ och här in the big city som shoppade jag loss på forum, en pälsmössa en tshirt och ett par najsa kängor!

Igentligen måste jag göra alla uppsatser och skit vi har men jagpallarverkligeninte. Så jag sitter och lyssnar på muskik istället.

Idag jar jag bara varit inne på datan och degat förutom när jag var hos johannie och hämtade papper! den var jag hos henne och lämmnade papper också och då stannade jag där en stund. Vi provade våra tuffa pälsmössor och funderade över skidbyxor och romme. sen cyklade jag hem för att plugga men jaa, det har väl gått sådär. Ikväll ska jag pattan och johanna gå bus eller godis!!! vi  kommer att vara asballa. ohyesohyes!

nu hoppas jag att alla sötnötar kommenterar en massa!

heido♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0