:'(

HEej alla ett utkast som jag tror är heddas ligger i utkastet men jag orkade inte lägga ut det :)

Men iallafall så tycker jag den här lisstgrejjen är kul och så men det känns onödigt att skriva folk på dom dåliga sakerna! som tex "Vem gör din skoldag värre?" eller "Vem är mest irriterande?" för nu har hälften (om man räknar med Hedda) skrivit mig på mest irriterande.
JAg trodde inte jag skulle bli ledsen om några skrev något dåligt om mig men när jag nästan bara finns där på allas listor så blir jag faktist inte så där super glad precis"
Så jag tänkte att jag kunde bättra mig... så då kan väll dom som tycker jag är Iriiterande skriva vad jag gör för fel så jag kan ändra mig! Istället för att skriva Att det är självklart att jag är mest irriterande!
För om jag är mest irriterande så betyder ju det att jag logiskt sett gör eran skoldag värre!

Så ja... för eran egen skull, Snälla skriv hur jag kan ändra mig så ska jag försöka vara en bra klasskamrat på måndag:)


Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: elle

du är inte mest irriterande!!!

2008-11-07 @ 17:48:47
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: anna

jag tycker inte du är irriterande,! du får inte ändra dej själv för du är så grymt rolig nu!

2008-11-07 @ 21:25:02
Postat av: julia

SIMON!

alla älskar dej, det är därför vi skriver så. jag tycker du är sköön :) <333

2008-11-07 @ 23:05:38
Postat av: Simon

Tack:)

2008-11-08 @ 00:42:59
Postat av: maria

håller med julia!simon vi tycker om dej som du är:)<3

2008-11-08 @ 16:08:55
Postat av: Simon

Okej men det verkar som dom som skrev att jag var irriterande och skit inte vågade skriva vad jag skulle ändra på men jaja jag bryr mig inte längre

TJosenn hajsen i bajsen eller inte

2008-11-23 @ 13:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0