En icke-solig Lördag

Hej korvar!
Hur har ni spenderat denna icke-soliga lördag?
Själv har jag varit hemma och städat, rensat i min garderob och såna där grejer. Tanken var att jag skulle plugga lite, men att plugga på en lördag är inte det bästa.
Ja i allafall sen kom min kära familj hem efter att de hade varit och handlat på IKEA. Så att ni vet x) Ja vad har hänt mer? Jo just det, när min kära syster skulle göra ett pepparkakshus så gick det ju som det gick , när hon precis hade limmat ihop allting och gjort allting jättefint så tappar hon det i golvet så allting går sönder. Så nu blir det inget pepparkakshus här hemma. Bara så att ni vet det oxå lixom.
Nu ska jag nog allt gå och göra något vettigt , man får se vad det blir.
Aja puss på er gullungar!
// Matilda

Kommentarer
Postat av: anna

haha mimmi är så jävla säämst! ska vi avliva henne?

2008-11-08 @ 20:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0