elles lista

det var ju faktiskt jag som skrev den här listan frånbörjan så nu lägger jag in den här också:) dock har jag ändrat lite sen förra gången.

Är sötast: jag tycker att alla är gulliga!
Är sämst på matte: jag vet inte.
Är de flesta lärarnas favoritelev: julia och maria typ.
Är bäst på musik: OJ, Det vet jag verkligen inte!
Verkar vara i trotsåldern: moltas, anna ibland
Ser ut att vara mest deprimerad: alla har väl sina perioder
Har roligast röst: Sebbe
Har snyggast klädstil: jag tycker att hanna och hedda har fina kläder
Känner du minst: tom johan och axel
Är omtänksammast: Johanna!
Önskar du att du kände bättre och kunde umgås med mer: Hanna och Hedda önskar jag.
Har betytt mycket för dig: Johanna, Sofia, Camilla, Simon, moa.
Saknar du att umgås med: Camilla baby. Och min och moas period i 4an var ju så fin så kanske henne också,
Verkar vara mest bortskämd: sofia om jag ska välja nån. alla andra säger ju att det är jag, kanske sant?
Är mest irriterande: johan
Är roligast: simon och jag ofc!
Är mest berusad: kanske moa, pattie och tove.
Borde bli pilot: Markus
Skrattar mest: Camilla i alla lägen.
Uppskattar du: några
Gör ofta din skoldag värre: olikaa
Är sportigast: kanske julia, joar, maria, camilla och kanske jag:P
Är lite borta: elin och tom
Hade du velat byta liv med för en dag: hanna
Spelar fotboll: no one
Spelar trummor: Jag tror inte att nån spelar men Leon gick ju i våran klass föut och han göre;)

Kommentarer
Postat av: Simon

Tänk om du skulle laggt in det gamla helt oförändrat :D hahah stackars du vet;)

2008-11-06 @ 22:07:30
Postat av: elle

ja haha . jag kände att jag var tvungen att skära ner på utropen nu nr det hela är mer offentligt. och simon, jag är mycke snällare mot dig än vad du var mot mig på din lista!!!!! puss

2008-11-06 @ 22:13:14
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Simon

Hehe!! men jag var inte så utpekande på min lista för jag har så många som tillexempel betytt mycket för mig och jag ville inte glömma någon så jag skrev hela klassen! men jag ser dig som en av mina "bästa" vänner så du får vara glad för det :)

2008-11-07 @ 17:09:26
Postat av: elle

tack simon, tack.

2008-11-07 @ 17:47:23
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: Patricia

är jag mest berusad ? eeh aldrig

2009-01-24 @ 22:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0