ellekaripellemari är i farten igen!

Hej käraste korv-vänner! idag är jag glad även fast jag nyss fick värsta panikattacken för det kom en stor fet spindel och uuuuuuuch jag ryser bara när jag tänker på den!!!! this funny evening har jag tillbringat på ikea med mami och pappa. jag köpte en säng( breeed, 120 cm) och en fin klocka men den tickar VÄLDIGT högt märkte jag nu!! jajaja , vi ska iallafall köpa ett kök och det är ju bra men jag tror inte direkt att ngn bryr sig hahahhahaha. på ikea såg jag också en supersöt enorm gosedjurselefant. nu vet ni det också haha:) om ni vill veta lite mer om mig, min dag och mina tankar kan ni hoppa in på litenbil.blogg.se som är min andra fina lilla bloggie:)

puss&kram och komihåg att kommentera om ni har läst inlägget! inportant thing hihi.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag läste och man säger Importent/important och inte inportant

2008-11-28 @ 22:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0