Bara så ni vet..

8 Ma
Tänkte bara skriva ett litet inlägg angående kommentarer jag fick i mitt förra inlägg.
I rubriken stod det: Ifrågasätt inte, jag är bara ärlig!! Men det var tydligen svårt för vissa att förstå.
Jag har mina egna skäl att jag skrev vad jag skrev och det kan vara skäl som ni inte ens känner till!! Ja, jag skrev Johanna flera gånger, vet ni varför kanske?? Nej det vet ni inte. Ni har inte en jävla aning hur jag har mått på sistone och hur mycket Johanna har betytt för mig, stöttat mig och varit helt jävla ärlig mot mig!! Ni har ingen aning om hur mycket hon har betytt i mitt liv och hjälpt mig när jag haft det som svårast!! Hon har aldrig dömt mig!! Visst skriv att jag avgudar henne, för de e kanske sant. Jag kanske avgudar henne, men e de så konstigt att man "avgudar" någon som är en bra förebild, vågar vara sig själv, stöttar en och som vågar stå för vad hon tycker till 100%??
Dessutom, den där frågegrejen var en rolig idé och jag säger inte att den va dum för jag har själv gjort den, men har ni tänkt på att det kan finnas folk som tar illa upp av den..
Dessutom, på alla sösast och betytt mest och sånna så skrev typ alla bara Alla har betytt mest, och jag skrev det också för det är sant men förlåt då om jag  också skrev någon specifik för att jag ville det, och har goda själ till det!!
Dessutom skrev jag inte att hon betydde mest, utan att hon betydde mycket.
Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Simon

Det är okej tove! jag menade det inte på ett dumt sett :)

2008-11-07 @ 17:07:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0