korvmojj

Tack för konserten igår hörrni, bra jobbat!
Det kändes som ett bra avslut på min Nacka-karriär, det gick ju galant!
I slutet däremot, blev det ju gråtkalas.
Jag kommer sakna er så otroligt.
Jag ska komma på alla era konserter i framtiden, I'm your biggest fan babies!
Ja, jag tänkte just på en sak..
Varför ska jag sitta och trycka här hemma med en otrolig mängd bilder från femman och uppåt?
Lika bra att jag delar med mig lite!
Och går ni in och ändrar, då är ni dödens!





Nej hörrni, nu orkar jag inte mer!
Jag blir faktiskt ledsen om ni tar bort någon bild, för dethar tagit mig 55 minuter att ladda upp de här..
Men om ni tycker att ni är extra otroligt fula på någon bild så ska ni se den här!













Såhär kan det bli när man tar fram kameran två sekunder efter man har vaknat en förkyld morgon i slutet av femman.
Hoppsan Kerstin, säger jag bara!
Hoppas ni håller med om att vi kvitt nu? ;)

Kommentarer
Postat av: E L L E

hahahaahahah jag ser ut som en 7 år gammal liten unge på alla bilder! och sofia på den där bilden med henne och elinXD kram!

2008-05-24 @ 10:49:29
URL: http://tidvis.webblogg.se/
Postat av: anna

asså jag kommer typ inte ihåg lösenordet till bloggen:P kan nån skicka de på typ pea lr nåt?

2008-05-24 @ 18:48:34
Postat av: Martina

Neej!!!!!!!!!!! har du mig när jag är ola salo!! tur att bilden inte är på mitt face iallafall.. jag hadde ju kajal i hela facet!



Förresten du råkar inte ha nån bild när carro är magnus uggla? jag gillade henmnes peruk.. xD

2008-05-25 @ 17:32:11
URL: http://martinahs.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag var väldigt snygg på bild nr16, om man tittar närmareXD Men jag håller med elle att bilden på sofia och elin är snygg!

2008-06-11 @ 21:43:50
URL: http://camomilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0