Tjopp!

Hej allihopa! Jag har just kommit hem från en träning! det var jätteroligt, för jag gjorde rondat-flikkis-salto på tumblin golv!! haha!
Men jag måste bara säga stt jag hade jättekul igår, när jag, ellinor, julia och tove kollade på melodifestivalen! Vi sjöng gryyyymt mycket bättre än vad charlotte pirrelli gjorde(tro det eller ej)!!!!
Men jag är lite besviken på sverges plasering! vad händer med världen? tror de att deras grannländer ska göra uppror om de inte röstar på dem??????????? PUCKOOOOOOOON:)
men jag hade en ide att man inte skulle säga vilket land låten var ifrån, då kanske alla skulle rösta lite rättvisare!
Men man måste ju tacka Malta, som gav oss 12 poängaren! det landet röstar faktiskt på de bästa!!!!!!!

Hoppas att ni har det bra, era små fillurer!
//Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0