TJOOOO

TJAAA ALLA!!
Måste säga som alla andra säger att det är soperdoper att klassen har en blogg, hahaha!

Jaa, snart är det sommar och lov. Sommarlov, helt enkelt.

Ska bli najs.

Såklart så kommer jag sakna alla mina älsklingar, men jag tror att det kommer bli rätt skönt att ha en paus från några. Och badabadabadabadasola. Dessutom så kommer det bli kanonväder i sommar. Så säger de alltid i tidningarna och jag vet att de ljuger ibland, men man får väl ändå hoppas. Badabadabadabadasola blir det iallafullafall.

Puss på er! <3


// Hanna <3


Kommentarer
Postat av: simon

Alltid detta badande hanna!!!!!!



HHAHAAH

2008-05-26 @ 20:18:52
URL: http://saimis.blogg.s
Postat av: Hanna.

Livet går ut på att bada, Simon. Haha

2008-05-29 @ 17:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0