PICKNICK HEMMA HOS ELLE !

HejHej !
Nu är jag hemma från Elle, kom på att jag måste öva piano, har fan inte övat på två veckor typ :p men det blir så att man inte övar om man inte ska ha lektion pågrund av repetition, bajsa ! Jag vet att Margareta kommer bli sur på mej på tisdag ;(
Har skuldkänslor över att jag inte har övat.
jag och elle hade jätte kul hemma hos henne, vi cycklade till hemköp och köpte godsaker. från början skulle vi åka till bagarsjön men det var mycket varamare hemma hos elle så vi hade picknick på hennes tomt istället.  sen så tävlade vi mot Louise och Mathilda, louises kompis :) hah

Nu ska jag nog sova snart :D

Puss & Kram
// Sofia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0