morgonsamtal

Godmorgon gullungar!
Den här bloggen har ju verkligen ett driv, eller hur?
Nej, verkligen inte, men om fler människor skriver blir den ju rolig! :)
Idag har vi konsert.
Min sista.
Jag gråter nästan vid tanken hur mycket ni kommer sakna mig.
Skoja!
Hur mycket ni än saknar mig kommer jag sakna er 1000 gånger mer, varenda en.
Jag ringde just Elle. Jag fattar inte att hon lyckas låta lika trött varje morgon!
Såhär låter ett vanligt morgonsamtal för mig och Elle:
Elle: Hej det är Elle Kari.
Jag: Oj, sover du? (lite förvånad)
Elle: Naee (gäspar)
Jag: Okej, du låter så trött.. Vilken buss?
Elle: 39 såklart! (lite irriterad)
Jag: Hinner vi verkligen med den?
Elle: Det är klart vi gör, vi tar ju alltid den på fredagar! (vid de här orden har hon vaknat till och är ganska irriterad på att jag alltid frågar)
Jag: Jaha. Vi ses på bussen!
Elle: Japp, hej.
Jag: Puss!

Och då är det inga undantag, sådär låter det exakt varje morgon.




image4

Från sexan, spexfotot. Elle som jävul och jag som ängel.
Egentligen hade vi ju inte behövt klä ut oss, eller hur? ;)
Lycka till på konserten idag!
Puss/ Johanna

Kommentarer
Postat av: E L L E

hahaha

2008-05-23 @ 15:15:37
URL: http://tidvis.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0