korvens korv

Nejmen tjenare klassen!
Julia och Johanna här, hemma hos Johanna den store.
Och gissa vem som skriver?! hahaaaa.
Vi skríver allt vi säger.
Oj, nej.
Då får du skriva det, oj och nej.
Vad tråkiga.
Vad gör vi?
Snacka om att inte ha nåt liv!
Korva, nej jag skoja.
Nu. Nej!
Säg nåt! Nej!
Jaa..
Ska vi.. ? Nej men nu slutar vi med det här Johanna, jag kan inte koncentrera mig!
Sådär, nu avslutar vi konversationen.
Men håll med om att det var en lite rolig idé Julia fick där, med att skriva allt vi sa?!
Nu vet ni.
Flummigt inlägg.
Mahahahhaha.
Hohhohohohooooohihihihihihtjotjotjotjtojtotjtojtohahhahha.
Glöm för bövelen inte att köpa massa gott till måndag/tisdag, viktigast av allt är KORV.
Pussar i massor! / Julia och Johanna

Kommentarer
Postat av: Camilla

glömm inte att ta med gitarr, så vi kan spela vid lägerelden! hahaha!!!

2008-05-27 @ 19:56:28
URL: http://millaforever.blogg.se/
Postat av: Johanna F

klart jag inte glömmer!

jag och moa tar i alla fall med oss, men det blir ju roligare ju fler som tar med! :)

ni kan väl komma med lite låtar också så kan jag skriva ut ackord?

2008-05-27 @ 20:17:57
Postat av: Camilla M

Jag tar också med mig gitarr, men på min mobil så finns det ett program så att man kan se massa olika ackord, så du bara vet :)

2008-05-28 @ 10:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0