Hej Hej! allas favvo arkfreak skriver..

och min lillebror står och stirrar så jag tänker inte skriva något vettigt förns han flyttat på sig!!! hör du det simon det är fult att läsa över axeln! go away!!

så nu har han gått..

råkade just se att Markus skrivit 3 (!) utkast om att han har varit på In Flames konsert..

Ifall du läser det här markus tänkte jag bara tala om för dej att vi vet det, du var nämligen skithes i skolan idag om du inte märkte det..

Vad jag gör just nu? det får du läsa på min blogg... (reklam,reklam)

det är somvanligt något jätteonödigt det kan jag tala om iallafall..

Till martinas blogg

Och eftersom alla är så himla snälla kommer ni att kommentera detta inlägg! =P

//martina

Kommentarer
Postat av: Elle

jag är snällis:)

2008-05-30 @ 22:46:54
URL: http://www.typisktelle.devote.se
Postat av: Anonym

hej hej det var inte menningen att lägga in 3st!

(jag e inte så bra så jag trodde att dom försvan)

2008-05-31 @ 11:21:03
Postat av: Martina

markus man ska trycka på spara och publicera! IQ!!!

2008-05-31 @ 13:22:18
URL: http://martinahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0