Heeeeeeeej allihopa...

jag vaknade klockan 9 och har alltså hunnit med att bli rejält utråkad.......
desutom har nån som heter magnus nilima kommit på att jag ska ha utvecklings samtal PÅ NO LEKTIONEN!!!!!!!!!!!
Det kommer jag antagligen vägra lite eftersom jag är ganska upptagen med att skriva klart den där texten om krokodiler...
förresten har jag kommit på att om det regnar på måndag... har ni rest tält i regn nån gång?

neej.. jag är inte positiv..... jag har drabbats av "lyssna på ledsen musik sjukan" ingen mer laurel wreath för mig idag..
nu måste jag sluta skriva måste kolla på glad yeah tiotusen gånger så jag inte är sur i skolan oxå.. ha det bra!!

//martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0