Beautiful day

Hej allihopa
Nu är det morgon....... inte riktigt men det känns som det!!!!!
Jag har just ätit min frukost/lunch! det blev totallt misslyckade pannkakor, som jag gjorde helt själv!
Jag tror att jag hade i liiiite fel ingredienser, men de smakade inte helt miffade i alla fall!!!
skolan börjar om..... eh..... 1h 20min!!!!!!!!! hahahahahahahahA
Min brorsa väckte mig klockan 7.30 då han skulle gå. Han satte på larmet, men jag märkte som tur det så jag skrek åt honom att stänga av det.
vilken bra början på en dag!
det är väldigt fint väder ute, det tycker jag!!!!

Och om en vecka

då är det

SOMMARLOOOOOOOOOOOOOOOOOV(eller i alla fall sommaravslutning)//Camilla

Kommentarer
Postat av: Elle

vem skrev?

2008-05-28 @ 15:38:11
URL: http://typisktelle.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0