åh nej

Shueeee folket!
I förrgår kom jag hem från Hällevik.
Fan, det var typ det bästa som har hänt mig.
Skoja, men det var förjävligt kul i alla fall.
Och det var FETT MED SNYGGA KILLAR, det ska ni ha klart för er!
Det hände massa saker som jag inte orkar dra här i bloggen, jag överlämnar det åt er fantasi kan vi väl säga?
Ojdå, det där lät fel.. Haha!
Faaan, jag vill tillbaka.
Lite bilder bjuder jag på.





Den första är en närbild på mitt ansikte när Cornelia knäcker min rygg, den andra en liten strandflicka vid namn Jordehandi, den tredje en bild på stranden med Cornelias fräscha fot längst ner i vänstra hörnet och den fjärde på när Cornelia gräver ner min lilla bror i sanden. Niiiice va?

Pussar, Johanna

Kommentarer
Postat av: Elle

puuuussss

2008-06-22 @ 21:14:14
URL: http://typisktelle.blogg.se/
Postat av: anna

cornelia är en rolig filur

2008-06-28 @ 18:41:38
URL: http://typannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0